دانلود اهنگ جدید
دانلود آهنگهای جدید از تمامی خواننده ها ایرانی

دانلود برنامه آهنگسازی FL Studio 20

دانلود برنامه آهنگسازی FL Studio 20

برای اولین بار از سایت ژاپن موزیک جدیدترین ورژن نسخه کامپیوتر اف ال استودیو 20 منتشر شد .

قبل تر از این نسخه , نسخه 12 بود که بصورت جهش یافته اکنون به ورژن 20 صعود کرده است .

FL Studio 20 یکی از محبوترین برنامه های ساخت موزیک در هر سبکی است که اگر آهنگسازی در کار خود خبره باشد میتواند شاهکارهایی با FL Studio 20 بسازد .

دانلود برنامه آهنگسازی FL Studio 20

راهنمای نصب
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

دانلود برنامه آهنگسازی FL Studio 20

رمز اف ال

Download MP3
پخش آنلاین موزیک
هشتگ های داغ از سانجا موزیک !
تاریخ ارسال : 6 ژوئن 2018
نظرات شما درباره این آهنگ چیه ؟


نام شما :

ایمیل شما :


دانلود آهنگ هاي جديد ( بروز , روزانه )
Text Music
امیدواریم سایت دانلود اهنگ خوبی برای شما بوده باشیم لطفا سایت موسیقی ژاپن موزیک را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید. اولین سایت موسیقی ایرانی هستیم و خوشحال میشویم که شما دوستداران موزیک هر روز به ژاپن موزیک سر بزنید.
japanmusik.ir , sitemap